Stena Line med app for Android og iOS

Billedtekst: Stena Lines nye applikasjon kan lastes ned gratis i App Store og Google Play.
Hver femte bes?kende p? Stena Lines nettsider rundt om i verden kommer opprinnelig fra en mobil enhet – en smarttelefon eller et nettbrett. Denne utviklingen er forventet ? fortsette. I l?pet av 2012 er apps lansert for Android og iOS. P? mindre enn seks m?neder har kunder bestilt turer for mer enn 1 million euro gjennom de nye kanalene.
I dag kommer hele 60 prosent av Stena-bestillingene via nettet, etter en beskjeden start i 1998.- De fleste av v?re bestillinger gj?res online, og kanalen er raskt voksende og blir enda viktigere for oss, sier Anders Hellberg, Group Online leder i Stena Line. – Vi m? m?te v?re kunder der de er og gi dem en bestillingsmulighet som er enkel ? bruke, uansett hvilken type enhet de er p?.
I mars ble de mobile versjonene av Stena Lines nettsider lansert sammen med en Android-app. I juni ble en app for iOS lansert p? de svenske og britiske markeder.N? er disse appene globale. De mobile kanaler og apper gj?r det enkelt ? booke billetter og finne rutetider. De kan ogs? brukes for ? finne Stenas havner ved hjelp av GPS.
De nye kanalene er alle utviklet internt i Stena Line og er et resultat av et vellykket samarbeid mellom Stena Lines Online avdeling og Stena Line IT.
– Vi er veldig stolte og forn?yd med de ferdige produktene. Og kundene synes ogs? ? like dem, sier Heidi S?nnichsen, Prosjektleder i Stena Line IT.
For mer informasjon kontakt linjesjef Rickard Ternblom, 952 093 88.

Stena Line er et av verdens st?rste fergeselskaper med en moderne fl?te p? 38 skip og Europas mest omfattende rutenettverk best?ende av 22 fergelinjer i Skandinavia, Baltikum og Storbritania.
Ved konstant utvikling av sine produkter og tjenester, har Stena Line oppn?dd en sterk posisjon med betydelige markedsandeler i alle sine markedssegmenter.2000Send som e-post
Del denne

Authors
Top