Milj?

S?kes: Menneskelig fors?kskanin til ekstremt eksperiment

I vinter kommer Philips til ? forske p? utallige tenkelige ? og utenkelige ? m?ter ? v?kne p?. De fleste av oss har problemer med ? komme ut av senga n?r det er som m?rkest ute. Vi har derfor bestemt oss for finne ut den beste m?ten ? bli vekket p?. Vi skal derfor plukke ut en testperson som i l?pet av 30 dager vil bli utsatt for 30 forskjellige vekkemetoder.
? Vi vet at et stort flertall av de som bor her oppe i nord ikke f?ler seg helt i form n?r de v?kner. Dette uttaler Carina Franzén, markedsansvarlig for lysvekkerklokken Wake-up Light hos Philips. Med noen ekstreme metoder, og masse av humor, vil vi se om det eksisterer en vekkemetode som kan konkurrere mot ? v?kne til lys. Vi skal teste 30 ulike metoder i l?pet av 30 dager. Oppstart er 14. november.
I Philips Wake Up Experiment testes og sammenlignes de mest sjokkerende, gledelige, skrekkelige og behagelige m?ter ? v?kne p?. Testene utf?res p? en menneskelig fors?kskanin. Dette gj?res for ? finne den beste m?ten ? komme seg opp av senga om morgenen p?, selv i l?pet av den m?rke h?st- og vinterperioden.
? Kampanjens f?rste del, som starter 8. oktober, handler om ? finne personen som vil delta i eksperimentet, sier Carina Franzén. Vi er derfor p? jakt etter en ordentlig syvsover, det vil si noen som beviselig har det vanskelig med ? komme seg opp av senga.
? Som v?r menneskelige pr?vekanin vil man oppleve mange interessante m?ter ? v?kne p?, b?de behagelige og mindre behagelige. Den vi s?ker m? like utfordringer og heller ikke v?re redd for ? st? i sentrum og v?re synlig. Grunnen til dette er at alt vil bli tatt opp p? film.
I forbindelse med eksperimentet lanserer Philips en ny og forbedret versjon av den lysbaserte vekkerklokken Wake-up Light, hvor oppdatert design og nye funksjoner skal skape en enda mer harmonisk og naturlig m?te ? v?kne p?.
8. oktober starter s?ket etter en menneskelig pr?vekanin til eksperimentet. For ? s?ke p? oppdraget m? man gjennomg? en personlighetstest og besvare sp?rsm?l om s?vnvaner og morgenhum?r, f?r man skriver s?knaden senere.

F?lg jakten etter den menneskelige fors?kskaninen p?:
www.wakeupexperiment.com
For mer informasjon om Wake Up Experiment kan du kontakte Max Hellström, Presseansvarlig Philips Consumer Lifestyle, tel: +46 708 32 21 05, e-post: [email protected]
Om Royal Philips Electronics
Nederlandske Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) er et vidtspennende konsern innen helse- og livsstilsprodukter, med fokus p? ? forbedre menneskers liv gjennom innovasjoner. Som en ledende akt?r innen helse, livsstil og lys, integrerer Philips teknologi og design i brukervennlige l?sninger med mennesket i sentrum, basert p? grunnleggende kunnskap om forbrukeren og i samsvar med varemerkel?ftet ?sense and simplicity?. Hovedkontoret ligger i Nederland og Philips har 122 000 ansatte i mer enn 100 land verden over. Med en omsetning p? EUR 22,6 mrd. i 2011, er selskapet markedsledende innen medisinsk diagnostikk, akutt behandling og pasientoverv?kning, energieffektive- og nye lysl?sninger samt forbrukerelektronikk og livsstilsprodukter for personlig pleie. I tillegg har Philips en sterk posisjon innen barbering og annen velv?re for menn, b?rbar underholdning og tannpleie. 0000Send som e-post
Del denne

Similar Posts