Nytt apotekkonsept p? Vitusapotek Bekkestua

Lista er lagt h?yt for det nye apotekkonseptet p? Vitusapotek Bekkestua. Her kombineres farmas?ytisk ekspertise, digitale informasjonsverkt?y og kvalitetssikrede apparater for ? gi v?re kunder den beste r?dgivningen.

Banebrytende apotekkonsept
Ambisjonsniv?et er h?yt n?r Vitusapotek Bekkestua i dag, 20. juni har ?pnet d?rene i ny drakt. ? Et banebrytende apotekkonsept i Norge sier Janicke Ruud Nielsen, kommersiell direkt?r i Norsk Medisinaldepot/Vitusapotek.
M?let er ? gi kunden en positiv opplevelse og ta i bruk teknologi for ? gi kunden bedre helsehjelp og service. Farmas?ytisk kompetanse settes i sentrum, og hele apoteket er utformet for ? optimalisere mulighetene for konsultasjoner og informasjonsutveksling til det beste for kunden. Blant annet er det spesialutformet omr?der i apoteket for r?dgivning og selvbetjening.
Produktpresentasjonen er gjort tilstands- og l?sningsorientert. Og integrerte digitale selvbetjeningsverkt?y gir hver kunde raskt tilgang til relevant informasjon.
Med eiere med over 177 ?rs erfaring fra apotekbransjen i resten av Europa er grunnlaget for utformingen av konseptet mildt sagt god. – Dette er fremtidens apotek, mener Ruud Nielsen.
Riktig hudpleie ? riktig smertelindring ? god og effektiv resepth?ndtering
Apotek er et lavterskel helsetilbud med h?yt kvalifisert personell, som dalig yter helsehjelp til alle sine kunder. Hudpleie, smertelindring og god resepth?ndtering er de tre omr?dene som f?r hovedfokus i det nye konseptet. ? Dette er tre sv?rt naturlige omr?der for Vitusapotek ? fokusere p? sier Ruud Nielsen. Vitusapotek har siden 2006 hatt en sterk satsning p? hudpleie og har etterutdannet en lang rekke ansatte innen hudpleie. N? ?nsker vi ? videref?re denne satsningen ogs? til en mer helhetlig satsning rundt riktig smertelindring for v?re kunder. Resepten har en naturlig hovedrolle i apotek, noe vi selvf?lgelig ogs? ?nsket ? ivareta med dette nye konseptet legger Ruud Nielsen til.
Bygging av et europeisk apoteknettverk
V?r eier, det tyske selskapet Celesio har startet ? bygge et europeisk apoteknettverk. Konseptet i apoteknettverket omfatter innovative helsetjenester for pasienter og en ny m?te ? fokusere p? utvalgte omr?der p?. Konseptet er basert p? beste praksis fra europeiske Celesio apotek. Vitusapotek har bidratt sterkt til utviklingen av det nye konseptet med v?r satsning og erfaringer p? riktig hudpleie. Med nyskapende tjenster og et utmerket produkttilbud er m?lsetningen med konseptet ? bidra til et mer effektivt og b?rekraftig helsetilbud fra apotek. Med dette apotekkonseptet har Celesio som ambisjon om ? effektivt, og med f?lelser, levere innovative helsetjenester som inspirerer til mer positive liv, samt realisere en visjon om en sunnere verden hvor hvert enkelt menneske kan leve sitt liv til det fulle.
Vitusapotek Bekkestua er f?rst ut i Norge ? og selv om apoteket og innrednig fremst?r i ny drakt er det fortsatt det samme, flotte personalet kundene v?re kjenner som ?nsker alle hjertelig velkommen til det nye og freshe apoteket

I Vitusapotek er vi spesialister p? medisiner og hvordan disse virker i kroppen din. Det er viktig at medisiner brukes riktig for at du skal f? best mulig effekt av dem og unng? un?dvendige bivirkninger. Vi jobber hver dag for at du skal f? en friskere hverdag. Hos oss finner du ogs? gode velv?reprodukter ? helse er mer enn bare frav?r av sykdom.
Apotekkjeden eies av Norsk Medisinaldepot AS (NMD), landets st?rste leverand?r av legemidler og helserelaterte produkter til det norske folk via apotek og sykehus. Selskapet har en stabil markedsandel p? nesten 50 prosent. Vi er i dag en del av det internasjonale konsernet Celesio, som har mer enn 177 ?rs erfaring med distribusjon av legemidler.

About Celesio
As a leading international trading company and provider of logistics and services in the pharmaceutical and healthcare sector, Celesio takes a proactive and preventive approach to ensuring that patients receive the products and support that they require for optimum care. With 39,000 employees, we operate in 16 countries around the world and generated revenue of more than 22 billion euros in 2012

0000Send som e-post
Del denne

Authors
Top